woensdag 2 juni 2010

Blogcandy "Ben je MAL???"

We gaan een leuke blogcandy weggeven: EmboZZmallen!!




Hierboven vind je de 4 nieuwe EmboZZmallen. Op 21 juni geef ik deze 4 weg. Hoe doe je mee?


• Stuur een mailtje naar ..... met je naam en adresgegevens om in aanmerking te komen voor een gratis mal. Je kan je opgeven tot 14 juni 12.00 uur. 14 juni na 12.00 uur krijg je dan een eigen code.


• Alle Designteamleden plaatsen 15 juni een creatie gemaakt met de EmboZZmallen op hun blog.


• Alleen mensen die gedurende 15 juni t/m 20 juni bij elk blog zijn gaan kijken en op elk blog een reactie hebben gegeven op het EmboZZ werkstuk met vermelding van hun code, komen in aanmerking voor een mal. Hopelijk wordt je ook volger van de diverse blogs, maar ook mensen die geen blog hebben kunnen meedingen naar deze mallen. We zijn benieuwd naar jullie reacties op onze EmboZZ werkstukken.


• Op 21 juni maak ik op mijn blog bekend wie de gelukkige winnaars zijn van de 4 mallen.

Creatieve groeten, Annelies

20 opmerkingen:

  1. Succes....ik kan helaas niet mee doen ivm vakantie....

    Gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Annelies, wat een super leuke candy ga je weer weggeven, heb je al gemaild en de candy staat op mijn blog hoor! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Annelies wat een supergave candy zeg, leuk idee ook op deze manier.
    Ik ga hem zo op mijn blog zetten en zal je even een mailtje sturen.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie candy ! Ik zal ook even een mailtje sturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat leuk zeg.
    En natuurlijk met de mallen van Crealies,niet te vergelijken
    met het andere merk
    Wat zijn deze goed en mooi.

    ik ga ook mee proberen te doen:)

    Groetjes Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Annelies
    Wat een super leuk candy ga je weggeven ik dacht dat ik al volger was maar zag dat het niet zo was dus bij deze. Ik ga hem gelijk op mijn blog zetten en je mailen want ik ben gek op de mallen van Crealies

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik ga het meteen plaatsen op mijn blog meis, ik ben gelijk volger geworden, je maak schitterende creaties.
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha, wat leuk! Ik heb je net gemaild en zet hem nu even op m'n blog. Super!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo,

    Wat een gave candy... ik heb net gemailt en zet hem zo op mijn blog.

    Groetjes marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Annelies
    Wat een super leuk candy ga je weggeven ik dacht dat ik al volger was maar zag dat het niet zo was dus bij deze. Ik heb hem al op mijn blog zetten en ik heb je al gemaild want ik ben gek op de mallen van Crealies...

    liefs manon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Annelies

    Wat een prachtige candy ga jij weggeven.
    Ik ben volger geworden en heb je een mail gestuurd.

    De candy staat ook op mijn blog.

    Groetjes Sieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Annelies, Wat een mooie(leuke)candy, doe daar graag aan mee. Stuur je snel een mail en zet de candy op mijn blog.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. het ziet er allemaal geweldig uit ... de candy bedoel ik,
    maar er zitten zoveel verplichtingen aan vast :-(
    ....hobby en internetten moet wel ontspanning blijven en geen 'moeten' ... sorry!
    maar alsnog: SUCCES ALLEMAAL !
    groetjes,
    Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gave candy Annelies!! Ik ga je zo een mailtje sturen en het op mijn blog zetten.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Annelies ik ga zeker jou een mailtje sturen en meedoen met jou leuke candy ik zal hem op mijn blog zetten.

    Groetjes Scrapfanaat Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke mallen Annelies! Natuurlijk krijg je een mailtje van me;
    groetjes Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk idee, ik heb je net een mailtje gestuurd
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke candy ga hem direct op mijn blog zetten
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hello Annelies!!
    Very fantastic giveaway! Thanks for the chance to win it! I have a dream for a long while to have this! Maybe I am lucky this time? I keep my fingers crossed... xxx
    Hugs. Larisa.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi hoi,

    ik heb me ook opgegeven en laat me verassen. ben heel benieuwd

    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...