maandag 15 augustus 2011

Winnaressen blogcandy Creative Petals

Hai allemaal,

Na een fijne beurs in Den Bosch hierbij de uitslag van de Blogcandy Creative Petals.

Ik heb gezien dat sommigen een tweede reactie hebben geplaatst bij de blogcandy. Deze tweede reactie heb ik niet mee laten doen met de loting....

Hierbij de winnaressen:

Carol (reactie 12)
Sieneke (reactie 20)
Marja (reactie 54)

Dames ik hoor graag van jullie welke Creative Petals jullie willen ontvangen en waar ik het naartoe kan sturen. Mail me alsjeblieft even je gegevens.

Creatieve groetjes, Annelies

11 opmerkingen:

  1. hoi meis
    dank je wel voor de kans
    meiden allemaal gefeliciteerd
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dames allemaal Van ♥-e Gefeliciteerd met het winnen van de PETALS en maak er iets MOOIS mee. Annelies bedankt voor de Candy.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met jullie mooie petals dames en Annelies dank voor de candy!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een verrassing dat ik één van de gelukkigen ben.

    Sieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een bofferds, die meiden!
    Leuk dat we mee konden doen, Annelies!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super verrassing dat ik een van de gelukkigen ben. Ben er blij mee. Dank je wel.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om deze candy te winnen
    hier ben ik erg blij mee

    groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alledrie gefeliciteerd en maak er wat moois mee
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allemaal gefeliciteerd en veel plezier met deze mooie mallen! groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd dames! Veel plezier ermee...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. he annelies... ik heb vanmiddag eindelijk de bigshot gekocht.. en meteen crealies nr. 2 maar wat ik ook probeerde ik krijg ze niet uitgestanst... wat doe ik fout????
    HELLUP
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...