vrijdag 31 augustus 2012

A promise is a promise.


Hallo knutseldinnen,

Dit doosje heb ik voor Annelies gemaakt als bedankje voor de gezellige designteamdag.
Annelies heeft op haar beurt dit doosje weer meegenomen naar de beurs in Den Bosch en een aantal dames "beloofd" dat ik dit doosje vandaag zou laten zien en ik heb uiteraard toegezegd.....hihihi.

Dit is de bovenzijde van het doosje.

Hier volgen alle gebruikte Crealiesproducten op een rijtje:
Voor de rozet


en



Voor de bloem



Onder de rozet zit het doosje en het "dekseltje" heb ik versierd met de kleine bloemen van dezelfde 

Nu hoop ik binnenkort op diverse blogs heel veel rozetten te mogen bewonderen. Mocht je een rozet geplaatst hebben, laat het dan even weten.....dan kom ik zeker een kijkje nemen.

Nog een mooie vrijdag en alvast een heel fijn en gezellig weekend toegewenst.

Liefs Wilma


9 opmerkingen:

  1. Ik ben een Superfan van dit hele mooie en verfijnde doosje!!
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een schitterend doosje, super gemaakt Wilma.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOOHHH wilma wat een schattig en mooi doosje heb je gemaakt!!!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. SCHITTEREND dit doosje helemaal in het wit, zo kun je de gebruikte stansen goed zien en het staat overal bij!

    Fijn weekend, gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je doosje is beeldschoon geworden Wilma, een echte bjoetie
    Fijn weekend liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een superleuk doosje
    helemaal geweldig
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een kunstwerk, ik weet niet of ik dat ook zou kunnen.
    Rozetten maken is niet echt mijn ding.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Liefste Wilma, dat doosje is wondermooi!! Jij hebt een leuke Blogspot met vele mooie werkjes. Ik hou van kaarten maken en vele andere dinge met Papier knutselen. Heb mijn lebensdroom laten uitkomen en heb een tof hobby Winkeltje geopend. Het zou fijn zijn, dat je eens voorbij komt. Ik ben belgische en woon in Duistland. Ik heb ook nog Candies om te winnen, in mijn blogspot onder mijn online Banner staat Post daartoe. Veel geluk en heel veel groetjes van Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel erg mooi wilma
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...