maandag 20 augustus 2012

Thirza




Hallo

Allemaal een fijn weekend gehad?nou wij in ieder geval wel hoor al was het hier allemaal best warm maar we mogen niet klagen hé...vandaag is het mijn beurt om iets te plaatsen en ik heb een lo gemaakt met de nieuwe materialen van Crealies, ik ben met de masks aan de slag gegaan en wilde mezelf wel eens uitdagen om weinig achtergrond papier te gebruiken, de masks heb ik met inkt bruin en blauwe inkt bewerkt.
De nieuwe label heb ik er achtergeplakt en  nog een klein labeltje op de rozet en verder afgewerkt met bloemen en vlinders. 
Fijne dag allemaal en geniet nog van het mooie weertje zolang het nog kan.... 
                                                                  liefs Janneke

gebruikte materialen:


 border nummer 17
masks en more nummer 1

labels and more 1

creative shapes nummer 3 en 11

creative flowers nummer 10 en 17
en rozetmaker 3
stempel zonneschijn


4 opmerkingen:

  1. Heel mooi voorbeeld Janneke!! En helemaal met Crealies ;-)
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi voorbeeld je hebt hem schitterend gemaakt
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou je lo is heeeeel goed geslaagd, tenminste dat is mijn mening, more is less
    Groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Janneke, Anne Geddes kan gerust bij jouw in de leer gaan.
    Geweldig hoor.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...