zondag 30 september 2012

Feestvarken!







Toen ik deze feestvarken stempel zag... moest ik gelijk denken aan de leuke tekststempel: Feestvarken ! en bij feestvarkens.. daar mogen de biggen snoepjes natuurlijk ook niet bij ontbreken :)

en wat is er dan leuk om die gehele combinatie... te combineren ;)
dus ik heb mijn foliezakjes eens tevoorschijn gehaald...(normaal bewaar je daar je kaarten netjes in)
en die heb ik gevuld met de biggensnoepjes.. en daarna ben ik die gaan pimpen.
als eerst heb ik boven aan een ronde nestabilitie gebruikt om een sluiting te maken... aan de onderzijde heb ik de Doily elements nr 03 gebruikt... zo krijg je er een beetje een "breek" in.

de blaadjes die ik gebruikt heb zijn de creative shapes nr 23 en de bloemen zijn gemaakt met de creative flower nr 16.
verder heb ik nog de tekst stempel gezet in de Text tags nr 5


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn feestvarken vinden!
en natuurlijk nog een hele fijne zondag gewenst!

groetjes Martine








7 opmerkingen:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...