dinsdag 11 september 2012

verjaardagskaartje



Hallo,

Ja jully lezen het goed een kaartje!! ik stond er zelf ook versteld van hoor niet gedacht dat ik ze ooit nog eens zou maken en ik heb er gelijk 2 gemaakt haha maar....t is niet mijn ding hoor,dat komt toen ik in de kraam lag van Thirza heb ik ontzettend veel kaartjes gekregen maar ook scrapkaartjes ik vond dat zo lief en bijzonder dat mensen dit gemaakt hebben terwijl je ze eigenlijk alleen maar van het blog kent dus laatst waren Hennie en Anja van het DT jarig  en had ik zoiets van ik ga ze niet kopen maar zelf aan de slag dat heb ik dus gedaan ik vind t nog steeds niet makkelijk en het is ook niet een super bijzonder kaartje maar wel met liefde gemaakt haha dat is toch ook wel wat waard....fijne dag allemaal
                                               
                                                      liefs Janneke 








10 opmerkingen:

  1. Ik vind ze geweldig leuk hoor, wil er wel wat meer zien van je,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zien er leuk uit, ook dit kan je dus, ook al vind je kaartenmaken minder als het gewone scrappen
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk zeg! goed gedaan... pas maar op.. het werkt verslavend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaartje is super gelukt hoor! En helemaal in 'Janneke-stijl'! Ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gedaan!!

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je kaartjes erggggg leuk geworden, het het komt uit een goed hart, en als je er nog een paar bij maakt dan kom je hier ook helemaal op het niveau waar jij aan gewent bent suc6!!!!!!!!!!!!
    Lieve groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je beschrijft precies waar het om gaat bij kaarten maken.
    Je stopt je gevoel erin!!!
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En toch gaat het het goed af ze zijn heel mooi geworden
    en net als wat martine zegt het werkt verslavend
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En toch gaat het het goed af ze zijn heel mooi geworden
    en net als wat martine zegt het werkt verslavend
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze is ook leuk Janneke.
    Ik dacht ook toen ik jouw post openmaakte, "o dat kan ze dus ook!"
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...