zaterdag 17 november 2012

Butterfly kisses...


Eindelijk weer een keer een lay-out! Het is weer 'mijn'
dag op het Crealies blog en dus heb ik er zoveel
mogelijk producten op verwerkt.. Kun jij ze allemaal
vinden?? :-) Grapje...

De foto is al wat ouder.. Volgende week, de 26e, wordt 
mijn kleinste mannetje alweer één.. Maar we vieren het 
vandaag! Ik had deze foto al heel lang liggen om iets mee 
te doen..

Het papier is van Authentique, super voor bij jongens-
foto's.. Ik heb het ook al vaker gebruikt..


Dit zijn de producten die ik heb gebruikt, klik op
de beschrijving voor meer informatie:



Ik heb hem als mal gebruikt, om
de cirkels te tekenen met witte gelpen


Hiervan is de kleinste vorm gebruikt,
links op de pagina, met een Petal en Open Flower

Ik wens jullie allemaal een heel mooi (scrap-) weekend!!
Lieve groetjes, Yvonne

6 opmerkingen:

  1. wat een superleuke layout
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooie layout, Yvonne!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Yvonne!!!
    Wat een plaatje.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. weer een hele mooie lay out met mooi papier past precies bij de foto.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie lay out en wat een schattige foto

    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zeker mooi geworden!! ook een liefe foto gr janneke

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...