dinsdag 4 december 2012

Beauty




Hallo allemaal,

Deze keer mag ik jully weer wat  laten zien en ik heb deze keer weer een lo over Thirza,ik heb even een fotoshoot thuis gehouden en daar waren zulke leuke foto's uitgekomen waaronder deze lief hé...
De onderste bloem is de open flower 4 en daarboven komen de creative flowers 23 de bladeren zijn de creative shapes 12-21  
Aan de reschterkant van de foto heb ik de labels and more 3 gebruikt de titel ''my love'' is de  creative shapes 20 aan de linkerkant heb ik de text-tags 6 gebruikt in combinatie met stempel XXX  en niet de creative borders 20-23 te vergeten en dan als laatste de masks and more 1  persoonlijk vind ik die ideaal aangezien ik niet van teveel kale plekken op mijn lo hou en dit dan toch wat voller allemaal word....bedankt weer voor het kijken,
                       
                            fijne dage dag allemaal    liefs Janneke

gebruikte materialen ;










2 opmerkingen:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...