donderdag 27 december 2012

Bloemengroet.........





Hallo allemaal,

Hebben jullie allemaal fijne Kerstdagen gehad? Jammer dat het geen witte kerst was, maar ja je kunt niet alles hebben he?
Dit is mijn laatste Crealies creatie want ik ga stoppen met mijn DT schap bij Crealies. Ik heb het een aantal jaren met plezier gedaan. Soms moet je keuzes maken en dit is er een van. Maar we komen elkaar wellicht nog eens tegen in de creatieve wereld!

Mijn laatste creatie is er een met blauw paars en roze tinten. Ik heb de Creative flower no.18 gebruikt en de Creative shapes no.12. Voor de kaart, het sier papier en de label heb ik Inshape mal no.7 gebruikt. De label is bewerkt met inkt en water.

De gebruikte stempel (Celtic Star 3) hebben jullie al een keer gezien en die is van designs by Ryn. De tekst 'Bloemengroet'  is  een clear stempel van Crealies. Zo zijn er voor alle seizoenen ook clear stempel 'groeten'!


De gebruikte Crealies materialen nog even op een rijtje:

bloemengroet 2

Creative Flowers stans no. 18 / Creative Flowers die no. 18

Creative Shapes stans no. 12 / Creative Shapes die no. 12

In Shape no. 7



Dan wens ik jullie allen een heel gelukkig, gezond en creatief 2013!

creatieve groet,

Miranda




7 opmerkingen:

  1. Beautiful design, love the colours and combination of Crealies & Celtic Star images. Greetings, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Miranda
    Een prachtige kaart met deze supermooie mallen en veel succes in je verdere creatieve leven
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love these creations by Miranda! I continue to be amazed by how well my stamp designs go with Crealies! I think that they are a great match! Thank you so much for adding a link to my page as well. I will link to this blog when I post the pics to share the love. Creative greet! Ryn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Miranda, lovely card!! Will you still be blogging? And showing your creations, no matter what product you use? Would love to still see your creations!!
    hugs
    Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gedaan Miranda.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit schitterend Miranda.
    See You!
    Liefs hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...