zaterdag 22 december 2012

Las Vegas by Night..


Zo net voor kerst weer even wat anders..
Ik heb een lay-out gemaakt met foto's van
Las Vegas 's avonds.. Omdat de kleuren in
de foto's ook voornamelijk goudgeel en 
donkerrood waren, heb ik effen papier in 
dezelfde kleuren gebruikt.. 

De basis is een cremekleurig vel waar ik met een mask
een soort zon/lichtschijnsel heb gemaakt..

Met een Labels & More stans heb ik een soort van
gebouwen gemaakt.. Ik geef toe, je moet een beetje je 
verbeelding laten spreken :-) Verder aangevuld met 
bloemen en tekst..


Dit zijn de gebruikte materialen (klik op
de omschrijving voor meer informatie):





Een lay-out heel anders dan anders.. En zonder 
designpapier!! Ik hoop dat ik jullie wat scrap-inspiratie
heb kunnen geven!!

Rest mij jullie alvast heeeele fijne feestdagen te wensen!!
Geniet van de mooie momenten! En maak veel foto's!!

Liefs, Yvonne

4 opmerkingen:

  1. Oh ik zag meteen dat het gebouwen voorstelde hoor! Geen verbeelding voor nodig. Heel mooi geworden zo! Ik merk dat ik ook steeds vaker zonder dessinpapier werk, en dat gaat heel goed. Jij laat dat hier ook prachtig zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de kaart heel geslaagd.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag die gebouwen gelijk! Heb ook nog een berg Vegas foto's weg te scrappen, dus ik ben geïnspireerd!

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige LO heb je gemaakt Yvonne. Leuk gedaan met de tags ook.

    Ook een fijne dagen toegewenst.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...