dinsdag 8 januari 2013

1e werkstuk Guestdesigner Astrid

De maand januari is Astrid Luyken (http://creaastrid.blogspot.nl)
Guestdesigner op het Crealies blog! Vandaag haar eerste bijdrage.


Allereerst de beste wensen en dat het een gezond, gelukkig 
en creatief 2013 mag worden.

Ik vind het erg leuk dat ik deze maand guestdesigner ben bij Crealies!

Wie ben ik??

Mijn naam is Astrid Luyken en woon in Ridderkerk. Ben 45 jaar. Gelukkig getrouwd, moeder van drie kinderen. Een zoon van 22 jaar en twee dochters van 19 jaar (een tweeling). Ben ooit begonnen met Fimo en daarna ben ik verslaafd geraakt aan het kaarten maken. Vind het erg leuk om verschillende technieken te gebruiken. Vind het ook erg leuk om op beurzen te staan, workshops en demo’s te geven. Sta met een aantal van mijn kaarten in het 
blad Marianne Doe! Ik vind het ook leuk om mijn blog bij te houden. Als je hier eenmaal aan begint is het echt verslavend en vliegt de tijd voorbij. Vind het ook erg leuk om aan verschillende Challenges mee te doen. Kortom, ik kom tijd te kort.


Wat / Wie is je inspiratiebron? Mijn inspiratiebron zijn meerdere mede bloggers. Daar haal ik vaak mijn inspiratie vandaan, met verschillende stijlen.

Wat doe je het liefst: kaarten maken, scrappen of  projecten? Eigenlijk vind ik alles wel leuk om te doen. Maar als ik moet kiezen, dan ga ik toch voor scrapkaarten maken.

Hoe omschrijf je je eigen stijl? Ik houd van veel versiersels (details) op mijn kaarten.

Favoriete kleur: Vind paars wel erg mooi en tegenwoordig maak ik ook veel met blauw.

Favoriete techniek: Ik vind het altijd erg mooi om mijn creaties te bewerken met Distress Ink (Tim Holtz).

Favoriete manier van inkleuren: Ik ben tegenwoordig erg bezig met Derwent Coloursoft potloden en Faber Castell Polychromos potloden. Daar heb je ook zoveel kleuren in en is mooi om met elkaar te combineren. Ik vind het natuurlijk ook erg leuk om met Distress Ink en met Twinkling H2O’s te werken. Ik heb er ook weer een nieuwe verslaving bij, namelijk met de PanPastels werken. Is ook erg leuk en mooi om te doen.

Favoriete Crealiesproduct: Ik vind alle producten eigenlijk erg leuk en mooi, maar als ik moet kiezen ga ik toch voor de Creative Flowers en de Creative Shapes. Die kun je zo mooi combineren met elkaar en op je creaties verwerken.

Tips (voor verschillende Crealiesproducten): Ik vind het altijd handig om de bloemen en takjes te bevestigen met Quick Tacky Glue. Werkt handig en droogt snel en zit gelijk goed vast.


Mijn eerste kaart die ik gemaakt heb als Guestdesigner, is 
een Criss-Cross kaart geworden. Ik heb de kaart eerst helemaal op 
maat gesneden en daarna alles beïnkt . Daarna het design papier op 
maat gemaakt en ook beïnkt en opgeplakt. Toen heb ik de borders 
(ook eerst beïnkt) achter de flappen geplakt en ze één voor één met 
dun randje van tacky tape onderaan de kaart vastgeplakt. 


Met behulp van de Doilymal Rond heb ik de Doily Elements achter het 
stempelafdrukje geplakt. Verder heb ik de kaart afgemaakt met de 
Creative Flowers CL CF 23. Deze heb ik eerst een kleurtje gegeven 
met de Pan Pastels, toen verfrommeld en elkaar gezet. 


Voor het hart van de bloem, heb ik de 
kleinste bloem 5 keer uitgestanst om een mooi vol effect te krijgen. 
Verder de nog de blaadjes van de Creative Shapes CL CS 23 eronder 
gestoken. Bij de insteekkaart, heb ik het tussenstuk van de Creative 
Border CL CB 16 erop geplakt. Bovenaan op de kaart, de 
ophanghaakjes van de Creative Shapes CL CS 06 geplakt.


Ik heb de volgende producten van Crealies gebruikt,
klik op de omschrijving voor meer informatie.





Ik hoop dat jullie dit een leuke kaart vinden en tot volgende week!

Groetjes, Astrid.

8 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan Astrid.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart Astrid.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie eerste bijdrage Astrid en natuurlijk weer benieuwd naar je volgende creaties! groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaart Astrid.
    Gr Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend gemaakt Astrid, ik vind hem helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Astrid!
    Mooi werk hoor, mijn complimenten.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...