zaterdag 5 januari 2013

Crealies Challenge no. 1


Een nieuw jaar met nieuwe uitdagingen is aangebroken!! Ook hier op het Crealies-blog! Vanaf nu vind je hier iedere 1e zaterdag van de maand een leuke challenge, waar je aan mee kunt doen. De Designteamleden geven je inspiratie. De winnaar wordt op de 1e zaterdag van de volgende maand bekend gemaakt. 

Wat kun je winnen? Een Crealies stans naar keuze!

De challenge voor januari is: "Alles Mag". Dus leef je uit op een kaart, een layout of een ander project en doe mee!!
De sluitingsdatum is 31 januari en je mag één creatie inzenden.

De regels: 

  • Maak een NIEUWE creatie, combineren met andere challenges mag.
  • Plaats je creatie op je blog of in een online photogallery.
  • Plaats hierbij het logo van deze challenge, link deze naar het Crealies-blog en vermeld welke Crealies producten je hebt gebruikt. De producten moeten duidelijk zichtbaar zijn op je creatie.
  • Plaats het "ik doe mee" logo in de zijkolom van je blog
  • Zodra je jouw creatie hebt geplaatst, vul je Mr. Linky in op www.crealies.blogspot.com
  • Alle creaties die niet voldoen aan de regels, dingen niet mee naar de prijs en worden waar mogelijk verwijderd. Hiervan word je niet op de hoogte gebracht. 
  • Er zal een Top 3 gekozen worden en de winnaar uit die Top 3 wordt Random gekozen.



A new year with new Challenges. The first Saturday of each moth you find a new challenge at the Crealies-blog!! Please join!! The Designteam members will give you some inspiration. The winner will be announced at the first Saturday of the next month. The price is a Crealies die of your choice.

The challenge for January is: "Anything goes". So make a card, a layout or other creation and join!! Last day to enter the challenge is Janary 31st. You can link one creation.

The rules:
  • Your creation must be NEW. It can be combined with other challenges.
  • Post your creation on your blog or online photogallery.
  • Place the challenge logo in the same posting as your creation, link this to the Crealies-blog and tell us which Crealies products you used. The products must be clearly visible on your creation.
  • Place the "I join" logo in the sidebar of your blog.
  • After posting your creation add a link using Mr. Linky on the Crealies-blog.
  • All creations which don't meet the rules, will be excluded from the candy and will be deleted if possible. You won't be informed about it.
  • We will select a Top 3 and the winner will be chosen radomly.
Inspiratie van het Designteam / Designteam inspiration:

Janneke:

Wilma:

Anja:

Hennie:


Ans:

Yvonne:

Annelies:




10 opmerkingen:

  1. Leuk dat er hier ook weer Challenges georganiseerd worden! Mooie voorbeelden zijn er gemaakt door het DT. Twee vraagjes: wanneer is de sluitingsdatum van deze challenge? En zit er een maximum aan het aantal inzendingen per persoon per challenge?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marlieke, dankjewel voor je reactie! Het wordt overlegd en na het weekend vind je hier je antwoorden!!
    Fijn weekend!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ja, wat het antwoord ook wordt; ik heb alvast 1 creatie gelinkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marlieke, de antwoorden zijn 31 januari en één creatie per persoon!
    Leuk dat je meedoet!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om mee te doen met jullie challenge en de voorbeeldkaarten zijn weer prachtig gemaakt door DT.

    Fijne avondgroetjess Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo

    Ik hoop dat ik alles volgens de regels heb gedaan dat linken van jullie logo lukt niet zo goed maar vond toch leuk om met de challenges mee te doen.

    Hugs Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. voor het eerst met deze challenge mee gedaan. ik hoop dat het goed is.
    mooie voorbeelden zijn er gemaakt.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallo,
    als ik weer goed lees... betekent het dat er twee logo's op het blog komen te staan? ik had de 'ik doe mee'logo al in de sitebar. en nu kom ik erachter dat de blauwe logo dan in het bericht zelf komt te staan. ik weet helaas niet hoe ik dat moet linken, dus heb ik de link erboven gezet. Oké
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemiddag, ik realiseerde me dat ik het blauwe logo nog niet in mijn bericht had geplaatst en heb dat zojuist alsnog gedaan. Het gele ik doe mee logo stond al wel in mijn sidebar. Ik krijg het blauwe logo in mijn bericht echter niet gelinkt naar het Crealies blog, sorry!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I bought my first 5 sets of Crealies late last year and have now had the chance to try them out and enter your challenges. The dies are a dream to use and cut perfectly using my Big Shot. Hope to join in many more of your challenges. Hugs Mrs A.

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...