zaterdag 23 februari 2013

Vrijkaartjes Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen

We zijn ons al weer druk aan het voorbereiden voor de komende beurzen; workshop bedenken, kaart maken voor de advertentie van de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen in de Hobby Handig, producten besteld en goedgekeurd. Binnenkort komen alle producten binnen en gaan we hier via een bloghop laten zien welke producten er allemaal gaan komen.



Wie wil er nou niet naar de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen? Vul dan vooral je naam niet in hieronder. De mensen die dit wel doen, maken namelijk kans op één van de drie vrijkaartjes die ik mag weggeven van Dé Beursorganisatie (heel hartelijk bedankt, Thea!!) Op mijn Facebookpagina gaan we er ook één verloten en bij de Crealies groep ook Facebook ook. Er zijn dus in totaal vijf vrijkaartjes te winnen!! 

Wat moet je doen om kans te maken op de vrijkaartjes voor de beurs in de Brabant Hallen in Den Bosch 21 t/m 23 maart?
Zet het logo in je zijkolom en zet je naam met een link naar je blog bij Mr. Linky. De winnaressen maak ik op 9 maart bekend!! Tot ziens op de beurs!! 

Groetjes, Annelies



20 opmerkingen:

  1. Helaas heb ik geen blog, maar ik zou wel kans willen maken op de kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, vorig jaar ook erg genoten van de beurs, zou er graag weer naar toe willen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar ga ik weer graag naar toe. Ik heb al een lijstje wat ik ga aanschaffen.
    Vorig jaar was het ook zo leuk! Ik ben toen 2 x geweest omdat ik nog niet alles had gezien en/of gedaan.
    Groetjes en bedankt voor de kans.
    Nettie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vorig jaar ben ik voor de 1e keer geweest en wil dit jaar zeker niet overslaan! Wat leuk dat je vrijkaartjes weggeeft, dus ik waag een kansje!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. PS:
    Annelies (of Yvonne) ik krijg mijn naam/foto niet geplaatst (nr. 8). Waar ligt dat aan?
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zou wel willen komen, maar ja...ik ben dan niet in Nederland. Sta je wel op het creaweekend in Rijswijk. Ik ben met de Paasdagen in NL en blijf dan een weekje langer.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Drie keer is scheepsrecht. Het is eindelijk gelukt. Sorry voor de mislukte pogingen.
    Veel succes met alle voorbereidingen!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nou ik ga al jaren naar de knotsgekke kaartendagen.
    dus hier wil ik wel een kansje opwagen en hartelijk dank hiervoor.
    ga het vlug op mijn blog zetten.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben nog elk jaar naar de KKK gegaan dus het zou tegek zijn om een kaartje te winnen des te meer over voor leuke hobbyspulletjes die hebben we nooit genoeg.
    Bedankt voor de kans
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi ik weet niet hoe het komt dat er geen foto op staat bij het linken ik weet niet of dat een probleem is en hoe ik het kan veranderen
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuk idee natuurlijk willen wij dit winnen ik sluit me hier bij aan.
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wij gaan ook komen zoals vele jaren al :) Altijd een dag uitstapje voor ons en een hele trip zo van belgië! Maar dat houdt ons niet tegen hoor ;)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben vorig jaar voor de eerste keer geweest en dat is zo goed meegevallen dat ik dit jaar opnieuw wil gaan. Ik kijk er al naar uit. Met een vrijkaartje zou het nog leuker zijn natuurlijk.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vond het een leuke beurs in Den Bosch, hoop dus kaartjes te winnen en dan ga ik Den Bosch weer onveilig maken, en mijn spaarvarken omkeren.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heb al een vrije dag genomen om er heen te gaan, en dan met een vrij kaartje zou helemaal geweldig zijn.
    Bedankt voor de kans!
    Groetjes Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat zou toch en feestje zijn! Vrijkaartjes!!! Helaas op blog gebied niet zo actief meer en geen idee hoe ik via mijn telefoon dit bericht moet delen.Maar ben wel via facebook nu een liker! Tot op de beurs! Groetjes Antoinet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Den Bosch staat al op de kalender
    maar een vrijkaartje zou super zijn
    Bedankt voor de kans om er een te winnen

    groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zou heel graag met mijn zus er naar toe willen. Lekker samen een heerlijke dag uit...
    Bedankt voor de kans !
    Liefs, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat zou toch fantastisch zijn om een kaartje te winnen en dan er een heerlijke dag samen met mijn vriendin snuffelen en op jacht naar spulletjes die je nog niet hebt heerlijk een dagje uit dat hebt je soms nodig;)

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. OEPS Dacht dat ik al een berichtje geplaatst had, dus bij deze wil ik heel erg graag een kansje wagen om een kaartje te winnen deze keer.Er stond eigenlijk een operatie voor me gepland maar die is verzet naar de maand Mei, dus kan lekker toch naar Den Bosch deze keer !!!

    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...