vrijdag 24 mei 2013

Sterkte.



Hallo lieve blogdinnen,

Vandaag wil ik jullie laten zien dat je met de Crealies-producten
ook heel goed een condoleance-kaartje kunt maken.
Helaas hebben we dit soort kaartjes allemaal wel eens nodig.
Uit ervaring weet ik dat een zelfgemaakt condoleance-kaartje
erg gewaardeerd wordt.

Dit model heb ik als kerstkaart van mijn schoonmoeder gekregen.
Het "dessin"-papier is gemaakt met de Masks & More CL MM 101
en diverse kleuren inkt.
De basiskaart is gesneden uit 1 A4-vel.

Alle gebruikte Crealies-producten:
 
 
  

Ik hoop niet dat jullie droevig zijn geworden van dit kaartje,
maar gewoon gaan GENIETEN van deze vrijdag
en het komende weekend.

Liefs Wilma

2 opmerkingen:

  1. Dat heb je heel mooi gemaakt, deze kaart kan je inderdaad als condoleance kaart gebruiken
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan...helaas zijn deze ook nodig!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...