zondag 9 juni 2013

klein cadeautje






Hallo allemaal,

Dit keer wil ik weer een klein cadeautje laten zien.
ik vind dit altijd zo super leuk om te maken! en het is natuurlijk ook een super leuk cadeautje om te krijgen

als eerst heb ik met de In-shape mal nr 8 de basis gemaakt.. daarna een cirkel uitgesneden. en daar het stempeltje in gezet en ingekleurd.. daarom heen zie je de Bits en pieces stempels nr 8 er rondom gestempeld.
daarna heb ik onder de cirkel allemaal lintjes geplakt.. zo krijg je een lekker vrolijk geheel

onderaan het plastic zakje heb ik gewerkt  met de text tags nr 6. en de naam is uitgesneden met de creative shapes nr 20. zo heb je in een handomdraai.... weer een persoonlijk cadeau!

groetjes Martine


de gebruikte producten:





7 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk gemaakt en wat een
    goed idee zo in het rond, mooi hoor ☼

    Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog ☺
    Lieve groetjes Erica xox ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. deze is leuk ! mooi gedaan, leuker om zo iets te krijgen
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat super leuk gedaan.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wie schön, so ist das Geschenk noch wertvoller.
    Einen schönen Sonntag, da Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk cadeautje en wat heb je deze tag prachtig gemaakt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk en lekker zomers ook.
    Leuk idee met de lintjes zo.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...