zaterdag 3 augustus 2013

Een lay-out om HAPPY van te worden...

Het nieuwe hobbyseizoen gaat van start!! De CHA 
show in Amerika is weer geweest, waar alle grote
Scrapbookmerken de nieuwe lijnen laten zien.. En
ook Crealies gaat weer volop van start! Er komen veel
leuke nieuwe producten aan, dus houd de blogs in 
de gaten!!

Vandaag laat ik weer een lay-out zien, met al bestaande
producten. Een layout met recente foto's van Max..
Een lay-out waar ik helemaal HAPPY van wordt :-)
De titel is Beeee Happy, door de bij die rechts te zien is..
De rand bovenaan de pagina met de tekst 'don't worry
be happy' is uit een designpapier geknipt..

Ik heb met de bloemenstans en de bruine pebbels die 
erin geplakt zijn, zonnebloemen willen maken..

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Dit zijn de materialen die ik gebruikt heb.
Klik op de omschrijving voor meer informatie:

 Creative Shapes stans no. 10 / Creative Shapes die no. 10

Creative Borders stans no. 13 / Creative Borders die no. 13

Creative Flowers stans no. 25 / Creative Flowers die no. 25
Creative Flowers

Ik wens jullie een heel mooi weekend!!
Lieve groetjes, Yvonne

5 opmerkingen:

  1. ik vind het een onwijs gave LO

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend mooie layout en hier worden we allemaal happy van toch. Prachtig hoe je de bloemen hebt gemaakt achter het hekje.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan Yvonne.
    Liefs,Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuk en vrolijke layout.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...