dinsdag 24 september 2013

Een paarse bloemen-creatie van Rosita!

Het is alweer dinsdag! En Rosita heeft als gastdesigner van deze maand weer een mooie stempel-creatie voor ons gemaakt!!  

Dit is alweer mijn 3 de werkje als guest designer voor Crealies en wat vindt ik dit leuk om te doen ;-).
Deze keer ben ik weer eens heerlijk aan de slag gegaan met leuke achtergrond stempeltjes  van Bits & Pieces en een mooi nieuw sheet van Chocolate Baroque.
Wat een prachtige stempels zijn dit toch ;-)

 

Als basis ben ik begonnen met een wit stuk DCP stempelpapier van 20.5 bij 7.5
Ik heb met versamark inkt  stempelafdrukjes gezet met de volgende stempels , Bits & Pieces nr 3 de crakelé achtergrond en nr 6 de bubbeltjes achtergrond.
Daarna heb ik daar een mooi parelmoer embossing poeder overheen gestrooid t geheel verhit en even af laten koelen.
Toe aan de slag met pan pastels , ooo wat is dat een fijn spul om mee te werken iedere keer weer verbaas ik me erover hoe mooi een werkje daarmee wordt ;-).
Stempelafdrukken gezet met versamark inkt en daar met 4 verschillende kleuren pan pastels overheen gegaan net zolang tot t resultaat naar mijn zin was.



Een prachtige bloem uit het Honey bee sheet van Chocolate Baroque gekozen en deze afgedrukt  met zwarte archival inkt.
Deze bloem ook weer mooi ingekleurd met pan pastels, op de foto hierboven kun je heel mooi een stukje in detail zien en ook hoe mooi en gemakkelijk je weer over de pan pastels en t geemboste heen kunt stempelen en kleuren .
Onderaan kleine stipjes gezet als een soort zandkorreltjes dit is gedaan met Bits & Pieces stempel nr 4 .


Daarna nog wat van de schattige bijtjes her en der over de kaart gezet en als laatste bovenaan de mooie tekst You are a true Friend , ook deze is t van t Honey bee sheet.
De kaart gemat op een mooie donkerpaarse cardstock en daarna weer op een lila cardstock die kleuren vond ik er toch wel t mooiste bij passen ;-).

Al met al ...weer heerlijk bezig geweest .

De gebruikte stempels zijn natuurlijk allemaal te koop Crealies 
Dit zijn de gebruikte stempels en de link voor meer informatie:

Bits & Pieces no. 06 Bits & Pieces no. 04 Bits & Pieces no. 03

A5 Honey Bee
Chocolate Baroque stempels, nu ook te bestellen 
bij Crealies!! Deze set en nog veel meer!


Bedankt voor t kijken , liefs Rosita

5 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beeldschone kaart
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook weer super mooi geworden! Liefs Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woooow wat is dit mooi gedaan. Ik zou ook een workshop willen doen om dit te leren...kun je mij tips geven?
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...