zaterdag 12 oktober 2013

2e bloghop en winnaar 1e bloghop

Bedankt allemaal voor de leuke reacties op
de eerste bloghop en de filmpstrip-stans! 
Fijn om te horen! En zoals beloofd hoort er
een winnaar bij de eerste bloghop! 

Uit alle deelnemers hebben we een winnaar 
gekozen en dat is.........

nr.15 *Joukje*

Van harte gefeliciteerd met jouw gewonnen prijs!
Je mag Annelies een mailtje sturen met je gegevens,
Dan komen de filmstripjes naar je toe!!

En ja, we gaan het deze zaterdag weer doen! Weer 
een hop en nu met de nieuwe 'Duo Butterflies' stansen!
In deze verpakkingen zitten twee stansen met twee
formaten van dezelfde vlinder! Mooi he?! Dit zijn de
vier verschillende soorten:





Je vindt ze HIER in de webwinkel!

Het DesignTeam is weer aan de slag gegaan en heeft voorbeelden
met deze mooie stansen gemaakt! We gaan hoppen om al
deze creaties te bekijken!!
Je bent nu op het Crealies blog en gaat langs op de blogs
van alle DesignTeam leden in de volgorde zoals hieronder
staat. Je begint bij de eerste en via elk blog kom je op het
volgende. Aan het einde kom je hier weer terug. Laat bij 
ieder DesignTeam lid een reactie achter en als laatste ook hier.

Waarom?? Je kunt een CANDY winnen!! Uit alle deelnemers
kiezen we één winnaar die een setje vlinders wint!!!
Hoe leuk is dat?? Ben je nog geen volger van de
blogs, wordt dit dan snel en mis niets!

Dit is de volgorde van de blogs van het DesignTeam
die meedoen aan deze hop en die je hierna bezoekt:
Anja (klik HIER om te beginnen)
Ans
Hennie
Janneke
Marianne
Miriam
Wilma 
 Yvonne

Mocht je onverhoopt ergens vastlopen, kijk dan even
in de sidebar voor het blog van het volgende DesignTeam!

Met deze bloghop kun je meedoen t/m vrijdag 18 oktober.
Volgende week zaterdag volgt dan de 3e en laatste hop en de
winnaar van deze 2e hop!! Doe mee!!

We hebben geen Mr. Linky geplaatst dit keer, want zo kan niet
iedereen meedoen.. Dus laat een reactie achter bij dit bericht
of stuur een emailtje naar Crealies en je maakt kans op de
stansen!

Annelies en Designteam Crealies

16 opmerkingen:

  1. Wat een mooie stansjes en wat heeft het DT weer prachtige creaties laten zien. Echt heel mooi allemaal. Nou vind ik bijna alles met vlinders mooi en wil ook bijna alles wel hebben, dus ook deze komen weer op mijn wensenlijstje. Fijn weekend allemaal.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super mooie mallen, die zou ik ook wel willen hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn prachtige vlinder stanzen annelies.
    De dames hebben weer goed hun best gedaan.
    Ze hebben mooie layouts en kaarten gemaakt met deze mooie vlinders erop.
    Bedankt voor deze kans.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een gave stansen zijn dit weer zeg!! En de DT-leden hebben prachtige creaties gemaakt. Zo is goed te zien hoe ze verwerkt kunnen worden...heel gaaf!!
    En nog nooit oponthoud gehad hoor, tijdens een bloghop bij jullie. Zit perfect in elkaar!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allereerst, wat een prachtige stansen heb je uitgebracht Annelies.
    Het DT heeft mooie creaties ermee laten zien.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke malletjes weer,
    wat een leuke creaties heeft de dt team ermee gemaakt.

    op naar de volgende nieuwe spulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Annelies, weer een succescombinatie! Een grote en een kleine vlinder op één stans: helemaal top en weer veel mogelijkheden voor op kaarten en lay-outs!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben weer erg nieuwsgierig naar de inspiratiekaartjes met deze mooie mallen.... dus hop ik snel het rondje langs.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hé daar ben ik weer.... hopperdehop...hopperdehop... en zo weer terug bij 'start'. haha
    Heel veel mooie en leuke creaties gezien met die mooie vlinders.
    Wat een inspiratie zeg !!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je weer leuke mallen uitgebracht Annelies en vlinders zijn altijd leuk! groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb ik weer prachtige kaarten gezien met al die prachtige vlinders.
    Ik vind de vlinder mallen echt top
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gisteren zag ik deze bloghop al, ik gunde mij echter geen tijd om te hoppen. Deze week ben ik weg, dus vandaag de bloghop gedaan. Wat zijn je vlindertjes leuk! Als fan van vlinders moest ik even langs gaan en ik vind dat je team de vlinders op mooie creatieve manieren verwerkt hebben. Succes met alles, groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het was weer heerlijk om al die verschillende uitwerkingen te zien! Mooi zijn ze Annelies! En dames bedankt voor de inspiratie weer! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het was weer een super leuke bloghop waar ik hele mooie creaties bent tegen gekomen met de geweldige Duo Butterflies.
    Ze zijn echt geweldig Annelies, daar zullen vele hobbyisten super blij mee zijn.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb net mijn blog rondje gemaakt en heb weer prachtige kaarten en LO's gezien.
    De vlindertjes zijn echt super!!!

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat grappig om een keer zo blog hop te doen heb hele mooie dingen voorbij zien komen met de mooie vlinders.
    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...