vrijdag 11 april 2014

Purple wave...



Ohoooo whoooo,
Ik heb het weer heerlijk naar mijn zin gehad.
Gewoon, omdat ik lekker met inkt

en stempels in de weer ben geweest.
Ach ik weet het......ik ben snel tevreden Ha ha.
Maar vooral van het eindresultaat werd ik toch wel erg blij hoor.
Helaas zijn niet alle effecten goed zichtbaar geworden op deze foto ondanks dat ik er heel erg mijn best voor heb gedaan. 




Gebruikte materialen:
Licht crème papier
Distressinkt: Peaock feathers, Picked raspberry en Dusty concord
Embosspoeder: Silver hologram sparkle

Crealies Items:
Bits and pieces no. 19
Crea-Nest-Lies no. 5
Bits & Pieces no. 19

Set of 3 Flowers no. 3 stansen / Set of 3 Flowers no. 3 diesCrea-Nest-Lies set stansen no. 5 XXL / Crea-Nest-Lies dies no. 5 XXL



Misschien kunnen jullie op deze detailfoto er wat meer van zien.

Creatieve groetjes, Anja
 

4 opmerkingen:

  1. Daar kwam de stempelaar helemaal naar boven...mooi geworden! (Misschien nog een tekst?) Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer prachtig.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Anja, een SUPER mooie creatie.
    de kleuren bij elkaar, het is een plaatje.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...