donderdag 26 juni 2014

Love at first sight.


Vandaag mag ik jullie de nieuwe Set of 3 no. 13 laten zien.

Yes, yes, yes.....ik ben bijzonder in mijn nopjes met
deze nieuwe Set of 3 no. 13 


Met deze nieuwe set heb ik dit kerstkaartje gemaakt
en.....ik kan jullie nu al beloven dat ik deze set
nog hééééél vaak ga gebruiken, want toen ik deze set
voor het eerst zag.....was ik op slag verliefd.
Enneh.....hubby heeft er geen problemen mee.....hihihi.


Een close-up van deze "love at first sight" bloem.

Crealies items:
 
 

Als de Crealies-Facebook-pagina op 1 augustus 1000 volgers
heeft, verloot Annelies 5 Crealies pakketten.
Dus.....verspreid het nieuws.

Liefs Wilma

3 opmerkingen:

  1. je hebt gelijk, deze bloem is prachtig! de kaart is supermooi door zijn eenvoudige kleuren, heel sjiek hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig werk Wilma!!!
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart en bloemmmmmmmmmmm.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...