zondag 15 juni 2014

Really seldom.



Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Heeeeey.....dat kaartje is leuk.....kreeg ik van mijn hubby te horen.
Zelden.....ja zeeeeeer zelden, krijg ik van mijn hubby
iets over mijn kaartjes te horen.
Hij heeft zijn hobby's (vooral sport kijken) en ik de mijne.
Juist door zijn reactie durf ik dit easelkaartje te laten zien,
anders was het in de voorraaddoos terecht gekomen. 

Het is allemaal begonnen met "oefenen" op een A4-vel.
Distress inkt (4 kleuren) aanbrengen,
medaillons stempelen met VersaMark inkt, embossen.
Daarna met bleek, hier en daar, kleur verwijderen
en met een Copic marker weer kleur toevoegen.


Na het stansen van de 2 "oplegvellen" had ik nog
een strookje gekleurd papier over om een bloem te stansen.

Gebruikte Crealies items:
  

Nu ben ik uiteraard wel heel erg benieuwd naar jullie reacties.
Nog een kleurrijke zondag toegewenst.

Liefs Wilma

5 opmerkingen:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...