woensdag 15 oktober 2014

Twin cards!

Vandaag laat ik jullie zien 
dat als je met de Crea-Nest-Lies XXL stansen werkt,
je stansfiguren hebt om 2 kaarten mee te maken.
Vergelijk de 2 kaarten maar eens.
Dan zie je dat wat ik voor de 1e kaart uitgestanst heb,
ik voor de 2e kaart gebruikt heb.
Bovendien hoef je maar 1 ontwerp te maken 
en dat scheelt ook veel kostbare knutseltijd.
Kortom het rendement van de Crea-Nest-Lies XXL stansen is groot.
De volgende Crealies materialen heb ik gebruikt:
Crea-Nest-Lies set stansen no. 15 XXL / Crea-Nest-Lies dies no. 15 XXL  Duo Dies no. 6 Vlinders 2 / Butterflies 2
Frame Doodle stans no. 4 / Frame Doodle die no. 4  Open Flower stans nr. 1 / Open Flower die no. 1
Set of 3 stansen no. 6 Vlinders 2/ Set of 3 dies no. 6 Butterflies 2    
Allemaal een mooie dag toegewenst, 
lieve groetjes hennie.

2 opmerkingen:

  1. Is inderdaad waar Hennie, zover had ik nog niet gedacht. Mooi gedaan weer.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...