donderdag 7 mei 2015

Let us know.....Bloghop and Facebookhop with Candies.


Goede morgen, middag en/of avond lieve Crealies fans,

We kunnen het ons bijna niet voorstellen, maar voor degene die
gisteren ons blogbericht heeft gemist volgen hier in sneltreinvaart
nog een keer alle nieuwe Crealies producten van de maand mei.

Bij de Modern Patchwork stansen zijn downloads gemaakt, die je kan gebruiken om de vlakken van de diverse sets symmetrisch op de kaart te krijgen. Je vindt de downloads hier:
Download Modern Patchwork no. 1
Download Modern Patchwork no. 2
Download Modern Patchwork no. 3
Download Modern Patchwork no. 4

Nu kunnen we met een gerust hart starten met de bloghop.
We starten bij
Anja
Wilma
Miriam
Hennie
Crealies

Om kans te maken op de Blog-Candy vragen wij "in ruil":
Je wordt of bent volger van de 6 bovenstaande blogs,
je laat op alle blogs een reactie achter en
op het Crealies blog jouw TIP(S).
Om kans te maken op de Faceboook-Candy vragen wij:
Deel het bericht en laat ook jouw TIP(S) achter.

Wij staan open voor allerlei soorten TIPS en degene met
de beste TIP(S) mag Annelies een email voor de Candy sturen.
De winnaars/winnaressen worden morgen bekend gemaakt.

Heel veel succes met hoppen en creatieve groetjes van
Anja, Annelies, Hennie, Marianne, Miriam en Wilma

14 opmerkingen:

  1. Het loopt weer als een trein!!!
    Goed gelukt, bravo allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hop weer gezellig mee...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een scala aan mogelijkheden bieden deze stansen weer, errug leuk om te zien!
    Als tip...leuk om restjes papier mee op te maken...:-)

    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat veel verschillende creaties waren er te zien, allemaal in eigen stijl, prachtig gemaakt. ..

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat weer een schitterende stansen Annelies..nu ga ik bij je designteam een kijkje nemen wat voor moois zij ermee gemaakt hebben....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb dus nu mijn bloghop afgerond...en wat heeft je DT weer hun uitsterste best gedaan....

      en mijn tip is voor de kaart van Miriam....die heeft met inkt en stencils gewerkt...als ik daarmee werk dan gebruik ik make-up sponsjes van die driehoekjes...dan kun je verschillende kleurtjes met één sponsje gebruiken....Ik vind het geweldig werken....
      hopelijk heeft iemand wat aan deze tip...

      groetjes
      Rosina

      Verwijderen
  6. De dames hebben allemaal weer goed hun best gedaan en het ziet er prachtig uit.
    de stanzen zijn geweldig.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn dit weer mooie stansen! En wat hebben alle dames weer veel verschillende inspiratie op hun blog staan; ik heb genoten! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw wat een super gave stansen/mallen heb je weer uitgebracht en ontworpen....

    oh een tip maar hoe kunnen wij nou tips geven aan jullie jullie kaarten zijn altijd weer mooie plaatjes stuk voor stuk heb eigenlijk geen goede tip voor jullie hihihi maar het zou kunnen zijn dat er bij sommige kaarten een model kan staan of hoe je die kaart kan maken soms zie ik van die mooie kaarten maar kan ze nooit zelf zo krijgen..

    wat gaaf zeg weer zon mooi blog hop

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke blog hop, weer veel inspiratie op gedaan.
    En als tip (eigenlijk meer een opmerking, haha), ik zou graag wat meer teksten op kaarten willen zien, omdat het vaak toch heel moeilijk is een mooie bijpassende tekst voor de creatie te vinden, en alle inspiratie is meegenomen. (vooral Nederlandse teksten). Meestal zijn het toch dezelfde teksten die je gebruikt.

    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is het toch elke keer een genot om naar de bloghop te gaan. En wat een ideeen spoken er nu weer door mijn hoofd.
    Mijn tip, Ik heb dit ook van iemand anders maar ik gebruik het vaak. Ik heb de sponsje die ik gebruik bij de stensels in een stukje pvc pijp gedaan zodat ik het beter kan vasthouden en mijn vingers niet onder zitten.
    Anders kan ik niets verzinnen want ik kan veel meer van jullie lenen dan jullie van mij. Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie inspirerende voorbeelden leverden deze prachtige nieuwe producten op.
    Mijn tip voor de patchworkstansen zou zijn om 2 opeenvolgende maten van een set in elkaar te leggen en gelijk te stansen zodat een dunne open vorm krijgt. Deze "lijstjes" leveren dan weer een legio aan nieuwe stansjes op waarmee je uitgebreid kunt varieren door ze los, op elkaar of over lekaar kunt combineren. Of door ze als omlijsting van bijv een (tekst)stempel te gebruiken.
    Groeten, Aartje
    P.s. Ik hoop dat een beetje duidelijk is wat ik bedoel ;)

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...