maandag 4 januari 2016

Even voorstellen



Hallo Crealies-fans

Annelies heeft mij gevraagd mij hier even voor te stellen. Ik ben Ingrid Deelen en woon in Gieten (Drenthe) en ben al meer dan 25 jaar bezig met het maken van kaarten. In het begin was het erg behelpen met de materialen maar gelukkig kwamen er producenten zoals Crealies die heel leuke artikelen op de markt brachten. Vooral stempels en stansen hebben mijn voorkeur. Daarmee maak ik over het algemeen de wat eenvoudiger kaarten (CAS: Clean and Simple). Heerlijk spelen met kleuren en vormen.



Sinds enkele weken ben ik bezig met het maken van YouTube filmpjes van Crealies producten. Verder nog wat andere hand- en spandiensten achter de schermen om te zorgen dat Annelies meer tijd overhoudt om weer mooie nieuwe ontwerpen te maken.

Misschien kennen jullie mij al een beetje omdat ik al vele jaren bij Crealies op de KreaDoe en andere beurzen sta. Ook heb ik vaak demonstraties in hobbywinkels gegeven. Of misschien ken je mijn website 'Wenskaartenidee' Die bestaat meer dan 15 jaar en daar staat inmiddels zoveel leuks op dat ik niet aan een blog begin maar lekker ouderwets met mijn site verder ga. Hopelijk leer ik jullie hier binnenkort ook wat beter kennen.

Groetjes,

Ingrid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...