donderdag 10 november 2016

Double Fun with Crealies.



Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Jullie kennen ongetwijfeld de Double Fun vaasjes! Ja, toch?
Op mijn vorige kaartje heb ik enkele vaasjes versierd met
Decorette stansen en deze keer heb ik ze versierd met
verschillende stempels.....Backgroundzz en Bits & Pieces.

Er zitten 2 vaasjes in 1 verpakking.....Double Fun dus.
Ook het kaartje noem ik "Double Fun" want ik heb 4 vaasjes op
de ene kant van het kaartje gebruikt en 4 vaasjes op de andere kant.

Dit zijn de 4 vaasjes op de andere kant.

Het hengsel/handvat heb ik gemaakt met Decorette no. 17.




Crealies stansen/dies:

Crealies stempels/stamps:

 
 
 
 
 
 
 
 
  
  
  

En? Wie heeft het gehele bericht gelezen? Jij?
En misschien een reactie achtergelaten?

Dank je wel en nog een hele fijne dag toegewenst.

Liefs Wilma

1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...