donderdag 9 februari 2017

It's Spring With Crealies



Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Opnieuw heb ik een easelkaartje gemaakt omdat ik vind
dat dit een geweldig mooi model kaart is, waarop je zoveel
"kwijt" kan. Zelfs de stansen van Crealies.....hihihi.

De Inside or Out no. 7 heb ik deze keer als hoekje gebruikt. Deze
stansen doen hun naam eer aan. Inside or Out.....deze keer "Out".

Ik heb het al een keer eerder laten zien en doe het nu nog een keer,
want de vlinders van Set of 3 no. 43 in combinatie met
de vlinders van Duo Dies no. 43 passen perfect bij Decorette no. 43.
Decorette no. 43 heb ik 3 maal gestanst en diagonaal op
de onderkant geplakt. Dit geeft een leuk effect.....nietwaar?

Crealies stansen/dies:



Jullie mening wordt zeer op prijs gesteld.....ik lees ze graag.

Liefs Wilma

1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...