maandag 13 maart 2017

Voor jou


Vandaag is Divina onze Guest Designer. Na de leuke kaart van vanmorgen maakte zij ook de volgende creatie nog voor ons. 


Hier is dan mijn tweede creatie voor jullie. Want kiezen kon ik gewoon niet. Dit keer geen kaart (wat ik wel het meeste maak), maar het super leuke “Melkpakje”. Dit kun je helemaal naar eigen idee opmaken. Heel clean & simpel, of heel verfijnd of druk. 


Deze keer koos ik voor clean & simpel. Omdat degene die hem heeft gekregen ook van knutselen houdt en haar smaak en stijl simpel is. Passend dus…iets waar ik altijd wel een beetje op probeer te letten. Ik wil Annelies Karduks van Crealies hartelijk bedanken voor het gunnen om guest designer te zijn. Ik heb ontzettend genoten.


Crealies dies/stansen:

Crealies stamps/stempels:

Crealies Create A Box stans no. 6 melkpak / Crealies Create A Box die no. 6 milk carton Crea-Nest-Lies set stansen no. 10 XXL / Crea-Nest-Lies dies no. 10 XXL Uno stans no. 23 Bloem 14 / Uno die no. 23 Flower 14 Double Fun stansen no. 12 / Double Fun dies no. 12 Double Fun stansen no. 6 / Double Fun dies no. 6 Tekst & Zo stempels Divers 5 Bits & Pieces no. 9 Grunge dots

Divina, bedankt voor het showen van je project.
Deze staat binnenkort ook op de website van Divina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...