donderdag 4 mei 2017

Blue Sky...


Hallo lieve blogvolgers,

Het Intense blauw, 
met alle nuances van onze Nederlandse Luchten.
En de vogeltjes?
Die zitten klaar om morgen in vrijheid weg te vliegen!


Vandaag een langwerpige kaart gemaakt met Brusho en Crealies producten.
Zoals jullie weten vind ik het erg leuk om het papier wat ik ga 
gebruiken zelf op kleur te maken.
Vandaag heb ik met de Brusho poeders gewerkt.
Brusho is een verfmedium, geschikt voor canvas, 
hout en papier in een reeks van 32 kleuren.
Het zit verpakt in kleine potjes als een droog kristalachtige poeder. 
De kleuren kunnen gestrooid, gesprayd, geverfd, 
gestencild, gestempeld worden en is oplosbaar in water.


Nadat het witte papier op kleur, en gedroogd was 
heb ik het met de Crealies Bits & Pieces bestempeld.
Met al die stempeltjes kan je echt he-le-maal 'LOS' gaan.
Hiervoor heb ik diverse merken inkt en embossing poeders gebruikt.
De uitgestanste Decorette cirkels heb ik ook iets aangezet met wat inkt.


Crealies Stansen/Dies

Crealies Stempels/Stamps

Decorette XL stans no. 11 In elkaar grijpende cirkels/ Decorette XL die no. 11 Interlocking circles

Silhouetzz stans no.1 Vogels A/Silhouetzz die no. 1 Birds A

Tekststans no. 20 Voor jou

Bits & Pieces no. 36 Doodle Circle

Bits & Pieces no. 57 Grunge circles

Bits & Pieces stempel/stamp no. 62 Big grunge circles

Bits & Pieces stempel/stamp no. 70 Circles with dots



Morgen vieren wij de vrijheid...
Wij zijn in de gelukkige omstandigheid 
dat we mogen creëren wat we kunnen.
En omdat wij in vrijheid leven 
kunnen we creatief zijn, en dit samen delen, 
op elke manier die bij ons past

Creatieve groetjes, Anja

2 opmerkingen:

  1. Helemaal waar Anja.
    Dank je voor dit prachtige bericht en creatie.
    Lieve groetjes hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi geworden en geweldig zo in de kleur blauw

    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...