vrijdag 5 mei 2017

Ergens het "beste" van maken



Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Opnieuw heb ik zitten spelen met de ronde gelli plate en verschillende
kleuren inkt, maar helaas ging er e.e.a. verkeerd. De kleuren hebben
zich "te goed" gemengd (lees.....te vaak met de brayer over
de gelli plate gegaan) en toen kreeg ik een groene "brij".
Na het maken van afdruk zat er nog genoeg inkt op de gelli plate
om een ghost-print te maken en omdat ik beide afdrukken toch wel
mooi vond heb ik ze gebruikt om 2 condoleance kaartjes te maken.

Sterkte "hangt" aan/op de hanging hearts van Bits & Pieces no. 77.

De ghost-print heb ik gebruikt samen met

Wat zouden jullie gedaan hebben met de ghost-print?
Weggooien of, zoals ik, een kaartje mee maken?

Crealies stansen/dies:
Crealies stempels/stamps:
Crealies Masks & More:
  
  
  
  
 
De 2 condoleance kaartjes samen op de foto.
Zo zijn de print en de ghost-print beter te zien.

Bedankt voor je bezoekje (en reactie).

Liefs Wilma

1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...