maandag 22 mei 2017

Happy Birthday


Vandaag is Erica onze Guest Designer.
Zij maakte deze mooie roze kaart voor Crealies

Hoi allemaal,

Ik mocht Gast Designer zijn bij Crealies, echt zo leuk ☺ Ik heb dan ook een gave basismal uitgezocht om een kaart mee te maken. Verder heb ik de mallen van Crealies gecombineerd met het papier van CraftEmotions.


De basis heb ik gemaakt met de Crea-Nest-Lies XXL no. 60, deze mallen zijn groot genoeg om gewoon als basis van je kaart te gebruiken. Als eerste heb ik de grootste drie keer uitgestanst. Eén deel heb ik dubbel gevouwen. Ook heb ik een strookje gesneden zodat ik de twee onderste delen aan elkaar kon plakken (dit zie je niet op de foto). Vervolgens heb ik met tacky tape (lekker stevig) de andere delen op elkaar geplakt. Zo is er een easel kaart ontstaan. Het leuke ook aan deze mal is dat hij stiksteekjes heeft aan de randjes.


Verder heb ik gebruik gemaakt van gave bloemen, die heb ik als toef in de rechter bovenhoek gedaan, met wat takjes eruit laten steken en een paar meeldraadjes. Deze bloem heb ik ook als toef op de onderkant gebruikt zodat de kaart blijft staan en niet naar voren glijdt. Daaronder heb ik een kanten lintje geplakt. De tekst aan de bovenkant is een stempel die ik met embossing poeder heb gedaan en met 3D kit verhoogd heb opgeplakt.


Links boven heb ik de leuke vlinders gebruikt, ik heb er twee uitgestanst en op elkaar geplakt, en met de parelpen van Nuvo heb ik er pareltjes in gemaakt, net als in het hart van de bloemen. Aan de onderkant in de hoeken heb ik nog de gave rondjes (Decorette no. 11) gebruikt, in een donkere kleur roze zodat deze goed zichtbaar zijn. Heb je de vorm van de vlinders gezien ?
Het lijkt net een bloem, mooi hè ?


Crealies stansen/dies:

Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 60 Tickets met stiksteeklijn/Tickets with stitchline`Decorette stans/die no. 11, In elkaar grijpende cirkels / Interlocking circles Set of 3 stansen/dies no. 25, Bloemen 15 / Flowers 15 Duo Dies no. 31 Blaadjes 1 / Leaves 1 Duo Dies no. 46 Vlinders 8 / Butterflies 8

Het was erg leuk om als Gast Designer een kaartje te mogen maken, en ik ben dan ook benieuwd wat jullie ervan vinden ☺
Een fijne en gezellige knutsel dag gewenst !

Liefsss van Erica xox

Erica, bedankt dat je deze leuke kaart hier hebt laten zien.
Deze is binnenkort ook te zien op Erica's blog




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...