woensdag 3 mei 2017

Patroon van de waxinelichtjes doosjes

Vanaf vandaag is het mogelijk
om mijn patroontjes van deze drie doosje
als downloads in de webwinkel te vinden.
Kijk HIER!
Annelies heeft mijn getekende patronen omgezet tot
deze prachtige downloads.
Bedankt Annelies het ziet er prachtig uit en ik ben er blij mee!

 Patroon:
Doosje 1 lichtje

Patroon 2:

Patroon 3:
Doosje 3 lichtjes

Om dit doosje te maken heb je een Decorette XL nodig.

Die is niet lang genoeg maar
Annelies heeft bij haar post uitgelegd hoe je dat kunt doen.
Die vind je Hier!

Je kunt eventueel nog een doosje met 5 waxinelichtjes maken.

Dit doe je door in de lengte voor ieder lichtje 6 cm erbij op te tellen.
De hoogte en breedte blijven hetzelfde.
Zo  ben ik ook te werk gegaan.

Ik zou het heel leuk vinden om jullie doosje te zien op onze
Crealies Facebook Pagina
Dit kan alleen als je zelf op Facebook zit.
Vanaf 1 Mei is daar ook een leuke actie gestart!

Veel plezier met het maken van deze doosjes.
Groetjes, Anneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...