woensdag 7 juni 2017

Pick the day with Crealiesjes....


Hallo lieve volgers,

En? Hebben jullie vorige week gezellig mee kunnen hoppen??
Laat ons eens weten wat je ervan vindt.

Deze week heb ik een kaart met fotopapier 
en de Distress Oxide inkten gemaakt.
Ja, echt waar....dit kan ook gebruikt worden op glossy fotopapier.


Voordat ik met het inkten begon heb ik de achterkant voorzien van stickersheet.
Daarna zijn de drie kleuren inkt met een lijmkwast op de voorkant gekwast.
Dit met een aantal horizontale streken van links naar rechts.
Van rechts naar links kan ook hoor 😉😊
De kleurtjes zijn twee maal gebruikt en ik heb ze niet 
echt gescheiden gehouden.
 Het mag elkaar best wel wat overlappen.


Natuurlijk pas na het drogen met de decorette gestanst.
Ik heb alleen de negatieve deeltjes, de stans-restjes, gebruikt.
Het raster, wat ik nu over heb, is niet gebruikt op deze kaart 
maar zal op een andere kaart zeker nog gebruikt gaan worden.
En de Crealies bloemetjes mochten natuurlijk niet ontbreken.
De bloemhartjes heb ik gemaakt met behulp van Partz no. 11. 
Dit is echt zo'n stans die je moet hebben en je regelmatig "uit de brand" helpt.
Als jullie snappen wat ik bedoel...


Crealies Stansen/Dies

Divers

Decorette XL stans/die no. 02, Bogen/ Quatrefoil

Set of 3 stansen/dies no. 25, Bloemen 15 / Flowers 15 

Partz stansen/dies no. 11, Insnijvariant recht en strikgaatjes / Notches and ribbon slots  Tekststans no. 30 Pluk de dag


Creatieve inktgroetjes, Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...