maandag 10 juli 2017

Circles


Guest Designer Karin maakte nog een 3e kaart.


Goedemiddag bloggers. Vandaag heb ik nog een kaart voor jullie
die ik heb gemaakt als gastdesigner voor Crealies.
Zoals gewoonlijk ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden, wat jullie
bv zouden veranderen of erbij gebruiken. Nou laat maar eens horen.

Goodafternoon bloggers, today I have another card for you all
that I have made as guest designer at Crealies.
As always I'm curious what you find of it but let me hear also
what you would use or what you would change, lets hear it.

Bij deze kaart heb ik eerst met VersaMark de 'ink splashes' gestempeld
en daarna met de Distress inkt er overheen gegaan.
Toen heb ik dezelfde inkt gebruikt op de stempel
en deze weer erbij gestempeld.
Daarna met zwarte Archival inkt de stempel 'circles with spots' gestempeld.

Crealies stempels/stamps:

Bits & Pieces stempel/stamp no. 71 Ink splashes bold Bits & Pieces stempel/stamp no. 70 Circles with dots

Karin, bedankt voor het showen van je leuke kaart.
Deze is binnenkort ook te zien op Karins blog.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...