donderdag 13 juli 2017

Geniet ervan!


Vandaag is Christa onze guest designer en zij
maakte deze zonnige kaart voor ons.

Hoi allemaal,

Vandaag ben ik een Gast bij Crealies en heb deze zomerse kaart gemaakt.
Het papier is van Pebbles Sunshiny days, nou het papier is
heel zomers, super vrolijk.


Ik ben begonnen met een vierkante kaart
en deze met het leuke papier in lagen op te bouwen.
Het afdrukje is van SomeOddGirl Beachy Tia .
Eerst heb ik haar met de Crea-Nest-Lies XXL no. 35 uitgestanst.
Met de Tansai Gambi het plaatje ingekleurd.


Met de mooie Uno stans no. 36 en met de Set of 3 no. 36
deze volle bloemen gemaakt.
De blaadjes heb ik omgebogen met een sateprikker en met wat Nuvo drops glitters de bloemblaadjes bewerkt, dit geeft net het leuke glittertje erop.

Tussen de laagjes designpapier heb ik de leuke Decorette stans no. 11 geplakt .
Deze bubbels zijn super leuk voor zomerse of zwemkaartjes.


 Het zonnetje van de Double Fun no. 12 is op de leuke tekst geplakt,
ik heb er een soort van tag mee gemaakt.
In het zonnetje de tekst "Geniet ervan!" deze komt uit
de stempelset Tekst & Zo Divers no. 11.


Nog een foto van opzij, zo kan ik het beste laten zien dat ik op het zonnebrilletje gloss heb gebruikt zodat het net lijkt of ze echte brillenglazen heeft.

Hoop dat jullie mijn zomerse kaart leuk vonden en tot de volgende keer.
XX Christa

Crealies stansen/dies:

Crealies stempels/stamps:

Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 35,Ovalen met dubbele stiksteeklijn/Ovals with double stitchline Decorette stans/die no. 11, In elkaar grijpende cirkels / Interlocking circles Uno stans/die no. 36, Bloemen 18 / Flowers 18 Set of 3 stansen/dies no. 36, Bloemen 18 / Flowers 18 Double Fun stansen/dies no. 12 Tekst & Zo stempels Divers 11

Christa, bedankt voor je gezellige kaart.
Deze is binnenkort ook te zien op Christa's blog.





1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...