woensdag 23 augustus 2017

Blog estafette september

De eerste dag van de blogestafette van september.
Morgen is Hennie aan de beurt.
Ik heb gekozen om met de nieuwe
te gaan werken.

Ik ben begonnen om met Distress Oxide inktkussen rechtstreeks
strepen op mijn papier te maken.
Daarna aan de bovenkant water gesprayd en dat naar beneden laten lopen.
De Distress Oxide ink Broken China heb ik met een blendingtool aangebracht.
De randen en de delen die ik met een sjabloon heb gekleurd, heb ik
met Distress ink Ground Espresso gedaan.

Met deze nieuwe On the Edge stans kun je een stoer effect creëren.
Dat gevoel kreeg ik toen ik deze stans kreeg.
Ik was er al langer naar op zoek en nu werd het zo in
mijn schoot geworpen!
En ik heb beide delen gebruikt.
Zo'n strip met kleine bolletjes is ook gaaf!


 In plaats van labels kun je ook met andere vormen een labeltje maken.
Dat heb ik hier gedaan met de Crea-Nest-Lies XXL no.70.
Daar zitten zulke lieve kleine boogjes aan!
Alle geschulpte randjes van de vierkantjes en de On the Edge stansjes
heb ik met Versamark en clear embossingpoeder bewerkt.
Dat heb ik ook met de X-tra no 117 gedaan.
Dit doe ik nadat ik de randjes met inkt heb bewerkt.
Ik dep het op mijn Versamark inktkussen.
Dan strooi ik er clear embossing poeder overheen en verwarm
dat met de heatgun.
Op de puntjes van de randjes op mijn 2 vakjes heb ik een druppel Glossy Accents aangebracht.
Verder heb ik veel met brads gewerkt om het stoere nog meer te accentueren.

Crealies stansen/dies:

Masks:

On the Edge stans/die no. 25, Notitieblok rand rond / Notebook round Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 70, Squares with open scallop X-tra stans/die no. 117, Mandala D 

Crea-Nest-Lies Extreme Labels & Tags stansen/dies no. 4, Recht met stiklijn/Straight with stich Masks & More Mini no. 114 (plastic), Overal cirkels/ Circles all over

3 opmerkingen:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...