vrijdag 1 september 2017

Pillow boxes

Ik heb een setje gemaakt met 
de kleine en grote pillow boxes. 

Het geld mapje gaat in de kleine doos
en
dat gaat samen met het kaartje in de grote doos. 

Ik heb 4 keer de X-tra in het paars gestanst.
Die heb ik aangepast door er wat delen af te knippen zodat ik het
kon gebruiken op doosje, kaart en mapje.
Ik heb een stuk cardstock gesneden dat iets langer is dan de twee
envelopjes samen.
Dit heb ik dubbelgevouwen in mijn stans gelegd.
Zoals je kunt zien steekt het iets uit buiten de vouwlijn.
Ik heb het toen door mijn stansmachine gedraaid.
Daarna heb ik de twee zijkantjes weggesneden. 
Dat zijn de twee stukjes die naar binnen gevouwen worden om
er een envelopje van te maken.
Ik heb toen twee maal de envelopjes gestanst en
ze beplakt met mijn scrappapier.
Daarna heb ik 4 keer de op één na kleinste stans gestanst
van mijn scrappapier.
Twee heb ik in de envelopjes geplakt voordat ik ze heb dicht geplakt.
De andere twee labeltjes worden aan de buitenkant van dit mapje geplakt.

Daarna heb ik een stuk lint gepakt en die 
binnenin mijn mapje vastgeplakt met een 
klein stukje plakband.
Als laatste heb ik de twee envelopjes in mijn mapje geplakt.
Zo kan er aan beide kanten geld in gestopt worden en
met een strik dicht gemaakt.
Het kaartje heb ik gemaakt door een stuk cardstock
dubbel te vouwen en in labelstans te leggen.
Ik heb mijn snijplaat niet helemaal tot de onderkant van de label gelegd.
Anders worden het twee labels ipv dat het aan elkaar blijft zitten
en open gevouwen kan worden.

Crealies Stansen/Dies:
Create A Box no.3

https://www.crealies.nl/detail/1405659/crealies-create-a-box-stans-di.htm  https://www.crealies.nl/detail/1804957/create-a-box-mini-stans-die-no.htm
X-tra stans/die no. 101, Mandala A  Crea-Nest-Lies Extreme Labels & Tags stansen/dies no. 8, Met stippen / With dots 
Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 61 Tags with stitch lines Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 64, Tags
Aparto stansen/dies no. 2, Mini message 2
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.
Ik heb laten zien dat je veel meer kunt maken met de
labelstansen dan alleen labels.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...