zondag 15 oktober 2017

Hochanda card 1 Wilma


Crealies 34-2017 www.all4you-wilma.blogspot.com Crea-Nest-Lies XXL no. 49, Partz no. 13 and Partz no. 16

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Hebben jullie gisteren de online-Hochanda-aflevering gezien,
waarin Crealies producten en kaartjes geshowd werden?

 Dit is de link.....https://www.hochanda.com/Cinemas/
19767/2017-10-14/14/Introducing-CREAlies
Kopieer de link en open deze in een nieuw tabblad of 
maak de link blauw, klik met de rechtermuisknop op de link
en ga naar (zie voorbeeld)

Misschien heb je dan ook dit kaartje gezien! Dit kaartje heb ik
gemaakt overwegend met stansen van Crea-Nest-Lies XXL no. 49.

Crealies 34a-2017 www.all4you-wilma.blogspot.com Crea-Nest-Lies XXL no. 49, Partz no. 13 and Partz no. 16
De stansen heb ik op verschillende manieren gebruikt.....1x voor
een cirkel als basiskaart, 2x2 stansen voor cirkels voor 2 frames,
2x2 stansen voor 2 "ongelijke" frames en diverse cirkeltjes.

Crealies 34b-2017 www.all4you-wilma.blogspot.com steuntje gemaakt met Crea-Nest-Lies XXL no. 63
Met de Crea-Nest-Lies XXL no. 49 heb ik ook een steuntje gemaakt.

Crealies 34c-2017 www.all4you-wilma.blogspot.com Crea-Nest-Lies XXL no. 62 and Text Die no. 103
De banner is gemaakt met Crea-Nest-Lies XXL no. 63

Vanmiddag laat ik het tweede Hochanda-kaartje zien,
dus heel graag tot vanmiddag.

Liefs Wilma

Crealies stansen/dies:
 
 
 

1 opmerking:

  1. Geweldige kaart en wat goed om de link van hochanda erbij te zetten. Alleen gaat het niet gelijk naar de opname. Geeft niet. Ik kon het gelukkig opzoeken. Dit is voor het eerst dat ik dit op de computer zie. het is mij nooit opgekomen om op de computer te kijken. Ik zat altijd voor de TV en nooit zag ik het. Want het was er nooit op. Dom hé. Weer wat geleerd....
    Want ik wilde dit echt zien. En zo leuk dat Leslie dit voor je wilde doen. Zij is zo goed, en doet het zo leuk. vind ik. Geweldige voorbeelden. TOP!!!

    BeantwoordenVerwijderen

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...