maandag 6 november 2017

A Circle Fantasy


Vandaag is Cindy onze Guest Designer en zij maakte deze aparte creatie.

Hoi allemaal,
Vandaag mag ik een creatie laten zien als gastdesigner.
Ik maak graag Mixed Media projecten en ik vond het erg leuk toen me gevraagd werd
een keer iets te maken voor Crealies.


Ik startte met het aanbrengen van wat structuur
met behulp van facetten lack en een Crealies Mask.
Dit smeerde ik daarna ook nog op de open vlakken. Ook gebruikte ik verschillende stansen.
De Decorette XL knipte ik in vieren en verdeelde de stukken
in een schuine lijn over het canvas.

Daarna plakte ik er allerlei houten en metalen embellishments op. Eén van de Decostripzz mocht dienst doen als ketting waardoor het lijkt alsof het klokje eraan vast zit. 


Ik heb deze kleuren nog niet eerder zo gebruikt maar vind het blauw/brons een mooie combinatie en het past erg goed bij alle geometrische vormen.


Ik heb gebruik gemaakt van de volgende materialen:

Crealies Dies / Stansen:

Crealies Stamps / Stempels:

Crealies Masks:

Decorette XL stans/die no. 06 vierkant recht/ squares straight Decostripzz stans/die no. 04, Cirkeltjes / Circles Decorette stans/die no. 17, Verstrengelde cirkels / Intertwined Circles Bits & Pieces stempel/stamp no. 63 Grunge circles in circles Masks & More Mini no. 105 (plastic), Zonnestralen gebogen / Sun rays bended  

Ik heb er ook een YouTube filmpje van gemaakt. Klik hier.

Groetjes, 
Cindy 

Cindy, bedankt voor het laten zien van je mooie project.
Dit is binnenkort ook te zien op Cindy's blog.


1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...