woensdag 8 november 2017

Restjes voor kerst


Hebben jullie dat ook wel eens?
Dat je iets stanst en wat er over blijft in de prullenbak gooit
en dat eigenlijk zonde vindt?
Door dit gevoel ben ik er wat mee gaan doen.

 Ik bewaar de stansjes die ik gestanst heb maar toch niet gebruik in een doos
en die gaan naar een school.
Daar heb ik nu uitgezocht wat ik zelf weer kon gebruiken.

 Nog wat bij gestanst en daardoor kon ik dit gaan maken.
Het zijn labels geworden voor aan een kerststuk, cadeautje of op een kaart.
Ik heb er geen tekst opgeplakt dat kan altijd later nog.
Aan de mensen die een dierbare hebben verloren of ernstig ziek zijn
stuur ik wel een kaart maar daar zet ik geen prettige feestdagen op.
Want in zo'n eerste jaar na het verlies of met ziekte zijn het geen prettige dagen.
Crealies stansen/dies:

Inside or Out stansen/dies no. 4, Kerstbal D / Christmas ornament D Duo Dies no. 48, Sneeuwvlok 5 / Snowflake 5
Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 49, Cirkels met dubbele stippen/Circles with double dots
Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 61 Tags with stitch lines Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 64, Tags 
 Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.

Als jullie ons op Facebook volgen weten jullie dat
er een leuke actie is deze maand. Het thema is " kerstcreaties".
Misschien gaan jullie iets heel anders doen met de restjes en dan lijkt mij dat heel
leuk om het daar te kunnen zien.
Door dat te doen maak je ook nog kans
om er een prijs mee te winnen die Annelies beschikbaar stelt.
Hoe meer er mee doen hoe meer prijzen!

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer
dan laat ik weer een van de nieuwe labels zien.
Groetjes, Anneke




3 opmerkingen:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...