dinsdag 2 januari 2018

For you, deel 2


Dan loop ik op 30 december mijn boodschappen te doen
en zijn de doosjes met lekkers nu met 50% korting.
Het doosje met rozijnen met chocola en rum stond
er ook nog bij!
Mijn blogpost van de vorige keer was amandel met chocola en zeezout.
Die kun je Hier vinden.
Ik twijfelde de vorige keer welke ik zou nemen.
Zeg nou zelf ook al heb je je voorgenomen om
geen snoep meer te kopen, dit kan je toch niet laten staan?
Dus ter plekke bedacht wat ik er nu mee zou kunnen maken,
dat was een voorwaarde om ze te kopen.
En ja ik kreeg een idee!
Dit is het geworden:


Buitenkant
 Binnenkant.
Op het kleine vierkantje, die heeft dezelfde maat als het doosje,
heb ik dubbelzijdig tape gedaan.
Daar plak ik het doosje op!
Het geheel is groter, dat vond ik gewoon leuk!
Het doosje wordt op het kleine vierkantje geplakt.
Voor de sluiting heb ik magneetjes gebruikt.
Door er 'For you' op te zetten kan ik het weggeven
en niet zelf opeten toch?
Je hoeft niet veel materialen te hebben om toch iets te maken.
Met de 'Labels & Tags' van Crealies kun je zoveel!!!!

Crealies Stansen/Dies:
Crea-Nest-Lies Extreme Labels and Tags no. 11
Text Dies no.6

https://www.crealies.nl/detail/1980407/crea-nest-lies-extreme-labels-.htm Text Die no. 06 For You
Bedankt voor je bezoekje en  de allerbeste wensen voor 2018.
Tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

1 opmerking:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...