maandag 14 mei 2018

Hearts


Vandaag is Astrid  onze Guest Designer.
Zij maakte deze mooie creatie en voor vanmiddag ook nog een 2e kaart.



Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie een kaart laten zien, als Guest Designer bij Crealies.
Ik heb weer verschillende mooie Crealies producten gebruikt.
Een mooi bijpassend plaatje gekozen en deze met de stans
Crea-Nest-Lies XXL no. 21 gestanst. De mooie cirkel erachter heb ik met de
Crea-Nest-Lies XXL no. 69 gestanst uit twee verschillende kleuren cardstock.
Het vierkant erachter is met de Crea-Nest-Lies XXL no.  34 gestanst,
uit designpapier en uit cardstock.
 
 De mooie hartjes Decorette no. 14 heb ik in twee kleurtjes gestanst
en stapsgewijs op elkaar geplakt Dit geeft een mooi effect. 
  
De bloemen zijn van foam gemaakt, met de Set of 3 no. 47.
Beïnkt met Versa Magic Inkt Sage en Spring Pansy.
Eronder de blaadjes van de Duo Dies no. 39 verwerkt.
In het hart van de grote bloemen heb ik meeldraadjes verwerkt
en in de kleine bloemen diamant plakparels.
  
Verder nog wat kant, seam binding, strass hart en diamant plakparels erop verwerkt.
 
  
Crealies Stansen/Dies:

   Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 21, Cirkels met stiksteeklijn/Circles with stitchline Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 34,Vierkant met dubbele stiklijn, Square with double stitchline Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 69, Circles with open scallop Decorette stans/die no. 14, In elkaar grijpende harten / Interlocking hearts Duo Dies no. 39, Blaadjes 7 / Leaves 7 Set of 3 stansen/dies no. 47, Bloemen 19 / Flowers 19 
     
Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden!!!
Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag.
Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve Groetjes, Astrid.

Astrid, bedankt voor je mooie kaart.
Deze is binnenkort ook te bekijken op Astrids blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...